Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:




Zapomenuté heslo|Nová registrace
Můj účet
OdhlásitObjednávkyNastavení účtu
Měna
Registrovat
Přihlásit
Košík
Nákupní košík
0,- Kč

Reklamační oddělení

Pár jednoduchých kroků jak vyřidit reklamaci.

1. Kontaktujte nás : Kontaktujte našeho reklamačního technika p.Teper +420 733 300 046 po-pá 9-16h. Ten se Vám pokusí poradit a popřípadně závadu vyřešit. Pokud se to nepovede postupujde dále.

2. Zabalte zboží: Zboží pečlivě zabalte např: do bublinkové folie. Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu , kontakt na Vás a adresu kam vyřízenou reklamaci budeme posílat.Na zásilku napište Reklamace

3. Poslání: Pošlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu "Rybářské potřeby Mošnov Obchodně podnikatelský areál Mošnov 317/60 PSČ : 742 51  Zásilka nesmí být zaslána na dobírku v takovém případě ji nepříjmeme. 

4. Zahájení reklamačního řízení  : Ode dne kdy jsme přijali Váš balík běží reklamační lhůta 30 dnů. 

5. Vyřízená reklamace : Jakmile bude reklamace vyřízená tak vás kontaktujeme a zdělíme Vám ,že budeme zasilku odesilat k Vám na adresu, kterou jste zaslali spolu s reklamací. Dopravné k Vám je zdarma. 

Pokud potřebujete poradit stačí zavolat tel. : +420 733 300 046